Ydelser

Regnskab, bogføring, ejendom, skat og forretningsudvikling

Regnskab

Cashiers giver dig det fulde overblik med et gennemarbejdet årsregnskab samt selvangivelse. Når regnskabet er i orden, er grundstenen lagt til yderligere analyser, forhandlinger med pengeinstitutter og rapportering til det offentlige, hvor vi vil være i tæt samarbejde hele vejen. Samtidig tager vi os af de administrative og tidskrævende opgaver som lønadministration, bankafstemning og moms.

Vores kunder er vores passion, derfor gør vi meget ud af at gennemgå det færdige regnskab på en faglig og venlig måde, således at kunden får indblik og forståelse for ”hvad” og ”hvorfor” det ser ud som det gør.

Regnskabet vil som udgangspunkt blive udarbejdet på Cashiers adresse, men kan efter aftale udarbejdes anden steds.

Cashiers - økonomisk sikkerhed

Bogføring og løn

Cashiers tager sig af dit daglige arbejde med bogholderi for mindre og mellemstore virksomheder. Vi tilbyder assistance af høj kvalitet i det fulde bogholderi.

Bogføring af indtægter, udgifter, afstemning, løn, indberetning af moms og lignende.

Bogføring og registrering af pålidelige data er afgørende for at få nødvendig viden om hvordan virksomheden har det og klarer sig i forhold til mål og planer.

Vi tager os af løn fra korrekt kontrakt og indsamling af timer til udbetaling af løn via lønsystem.

Skat og moms

Cashiers medarbejdere har mange års erfaring med skat og moms, så du er som kunde i gode hænder hos Cashiers.

Vi har erfaring med både privat og virksomheds skat, samt skat vedrørende ejendom og værdipapirer.

Vi hjælper også med skat ved relationer med udlandet og moms registrering i udlandet.

Forretningsudvikling

Skal du starte ny virksomhed, så lad Cashier hjælpe dig godt igang.

Uansaet hvilket selskab du ønsker at stifte, kan vi hjælpe dig med stiftelsen. Vi ved at der med opstart af en virksomhed er meget at se til. Ved at lade os om at ordne dine regnskaber, kan du bruge din tid på at drifte din virksomhed.

Vi hjælper din virksomhed med at udfolde sit fulde potentiale ved:

  • At identificere og prioritere vækstmuligheder
  • At udvikle strategisk fleksibilitet i forbindelse med nye vækstplaner
  • At udarbejde en realistisk og praktisk plan til at skabe vækst

Vi hjælper med effektivisering, risiko afdækning og krisestyring.

Ejendom

Cashiers hjælper hele vejen rundt med professionel rådgivning og administration, samt

  • Udlejning af ledige lejemål, fremvisninger, forhandling og indgåelse af korrekt lejekontrakt
  • Ind- og udflytninger
  • Opkrævninger, bogføring, betaling, rykkerprocedure og inkasso mv.
  • El-, vand og varme opgørelser mv.
  • Vedligehold, facility service og vicevært
  • Kontrakter og varsling af lejeforhøjelser og omkostningsbestemt husleje
  • Forsikrings- og huslejenævnssager
  • Generel rådgivning, samt udvikling og investor rådgivning